A casa di famiglia hà prupostu una pista di 100 miliardi

The Homestay has Propped up a 100 Billion Race Track

Sicondu i dati di a ricerca di l'impresa, u voluminu di registrazione di l'imprese turistiche in u primu aprili di u 2021 hè aumentatu significativamente, cun un aumentu annu di 273%.À mezu à elli, hà aumentatu 220% annu annantu à ghjennaghju di questu annu, è e registrazioni eranu 9 volte più di u listessu periodu di l'annu passatu in u ferraghju, è ci hè un aumentu di 300% annu à marzu.U numaru di registrazioni di l'imprese di u turismu hè cresciutu assai, è u mercatu di u turismu domesticu hè previstu di "ricuperà u sangue".

À u listessu tempu, in u 2021, in quantu à l'investimentu è u finanziamentu cunnessi, sò stati finanziati un totale di 2 milioni di prughjetti turistici à livellu, 7 decine di milioni di prughjetti turistici, è 9 di più di 100 milioni di prughjetti turistici sò stati finanziati. riflessu in u finanziamentu di l'abitazioni.

U 4 di marzu, l'Associazione di Sviluppu di Turismu è Famiglia di Cina hà publicatu u "Rapportu di Ricerca di l'Industria di a Famiglia 2020".U rapportu mostra chì u numeru tutale di casalinghi domestici in 2020 serà più di 3 milioni di set, un incrementu di 25% annantu à 2019. Affettatu da parechji fatturi di u mercatu sfavorevoli, l'industria di l'abitazione hè sempre in crescita.

L'insiders di l'industria anu dettu chì cù a pupularità crescente di u turismu rurale, l'audienza di l'abitazioni hà ancu cambiatu.A qualità generale di u cunsumu è a struttura interna di u cunsumu in Cina sò sottumessi à l'aghjurnamenti sottili, è a proporzione di u cunsumu di serviziu hè gradualmente crescente.

Hè da nutà chì Tongcheng Yilong è Meituan anu focalizatu simultaneamente a so attenzione annantu à u settore di l'alberghi questu annu.U 5 di ghjennaghju, Tongcheng Yilong hà investitu più di 100 milioni di yuan in Perlin Hotel, mentri Meituan hà investitu in Dongcheng.

U 4 di ferraghju, a marca Homestay Alliance Rucheng hà finitu recentemente una volta di finanziamentu.L'investituri sò Huagai Capital, Shengdao Investment, Yunfeng Fund, Tipping Point Capital è Kunlun Wanwei.U 15 di marzu, Chengke hà ricevutu un anghjulu round di finanziamentu di milioni di RMB.

Inoltre, Orange Way Homestay hà cumpletu un finanziamentu Pre-A multimilionariu.U cummerciante di nuvola era rumore chì hà ricevutu investimentu da Dingxing Quantum è Yilong.com.Baijuyi" hà ricevutu 4 milioni di yuan in finanziamentu Pre-A round da Gravity Ventures.Inoltre, ci hè un flussu constante di l'imprendituri in campi cunnessi cum'è Baoyu.

I lucali anu annunziatu ancu chì uniranu e forze cù Guesty.Sicondu l'accordu, B&B PMS diventerà un puntu d'entrata per a cooperazione trà e duie parti.Guesty aiuterà i lucali à aghjurnà cumplettamente u so PMS tool B&B tesoru.

"Sia si tratta di aumentà a scala di elenchi o di migliurà l'efficienza operativa, hè necessariu di confià assai in PMS.Questa hè una opportunità eccellente.Airbnb hè diventatu una piattaforma decentralizata di riservazione in famiglia valutata à $ 110 miliardi da a so lista l'annu passatu.Ci deve esse una sucietà chinesa per rivali cù ".

 

Disclaimer:Questa nutizia hè solu per u scopu di l'infurmazioni è cunsigliemu à i lettori di verificà per sè stessu prima di piglià qualsiasi azzione.Fornendu l'infurmazioni in questa nutizia, ùn furniscemu alcuna garanzia in alcuna manera.Ùn assumemu alcuna responsabilità à i lettori, qualcunu riferitu in a nutizia o qualcunu in ogni modu.Sì avete qualchì prublema cù l'infurmazioni furnite in questa nutizia per piacè cuntattateci è avemu da pruvà à affruntà a vostra preoccupazione.


Tempu di post: 17-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati