BTG Hotel Group prevede di apre 1,400-1600 Catene Hotel in 2021

U 10 di maghju, Beijing BTG Hotels (Group) Co., Ltd. hà tenutu un briefing di scambiu in linea nantu à u rendimentu annuale 2020 è u pianu di distribuzione di prufitti 2020.Sun Jian, u direttore è u direttore generale, Li Xiangrong, subdirector generale è direttore finanziariu, è Duan Zhongpeng, u direttore generale diputatu è u secretariu di u cunsigliu d'amministrazione, anu rispostu à a cunsultazione è a preoccupazione di l'investituri.

BTG Hotel Group Plans to Open 1,400-1600 Hotel Chains in 2021

In quantu à i piani di apertura è di cuntrazione di hotel in 2021, a gestione di BTG Hotel hà dettu chì a cumpagnia hà da cuntinuà à prumove attivamente quattru strategie maiò in 2021: accelerà u ritmu di apertura di catene alberghiere, aghjurnà e marche è i prudutti, ottimisendu i diritti di i membri, è rinfurzà l'esperienza. è efficienza.Capisce à tempu l'ambienti macro è i tendenzi di sviluppu di u mercatu, è rinfurzà a ricunniscenza di diverse marche di hotel à u livellu di u cunsumadore è di u pruprietariu.Per espansione è rinfurzà l'affari principali, furmate una matrice di marca di hotel cù un layout cumpletu cù caratteristiche distintive è priorità chjaru, è fate ogni sforzu per creà un maravigliu ecosistema di serviziu di stile di vita in a nova era per furmà sinergia di marca.

In particulare, BTG Hotels hà pensatu à apre 1,400-1600 catene alberghiere in tuttu l'annu.A fine di marzu, u numeru di alberghi riservati in BTG Hotel hà righjuntu 1,407.

Inoltre, BTG Hotels hà dettu chì in 2020, a cumpagnia hà apertu 909 hotel novi, di i quali 350 sò cum'è un hotel di nuvola di gestione di luce, chì rapprisentanu circa 40% di e novi aperture in tuttu l'annu.

 

Inviatu da www.guandian.cn


Tempu di post: 19-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati