Chì duverebbe Prestatu Attenzione quandu Aduprà Un Asciugacapelli

AOLGA Hair Dryer RM-DF802

Sè vo vulete allargà a vita di serviziu di uasciugacapelli, avete bisognu di mantene è maestru di u metudu currettu di usu.Allora, cumu utilizà u vostru secadoru di capelli bè?À chì deve esse attentu quandu si usa un secadoru di capelli?

1.Connect the power supply first, and then turn on the switch.Certi pirsuni anu cattivi abitudini chì si tiranu solu u plug dopu avè utilizatu l'asciugacapelli, è basta à inserisce u plug in u so usu, ma farà chì l'asciugacapelli sia più dannatu, è a tensione serà precipitosa in i capelli. asciugatrice.

2. Ùn accende è spegne spessu durante l'usu.Altrimenti, ùn solu causarà u fallimentu di l'interruttore di u soffiatore, ma ancu accurtà a vita di serviziu di u soffiu à longu andà.

3. U calore ùn pò esse troppu altu.A volte, per fà i capelli secchi rapidamente, aumenteremu a temperatura di l'asciugacapelli, perchè ancu chì i capelli si seccanu rapidamente, i capelli seranu danucati più seriu.

4. Ùn aduprate micca un secadoru per soffià a ropa.A frequenza di l'usu di l'asciugacapelli hè sempre più alta oghje.Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà un secadoru di capelli per soffià a ropa.Certi robba sò più fini è a temperatura di l'asciugacapelli hè più altu.Hè facilitu per causà danni à a robba.A temperatura di l'asciugacapelli hè relativamente alta, è hè faciule per brusgià sè ùn avete micca attentu, soprattuttu s'ellu si soffre di frostbite perchè a vostra percepzione ùn hè micca cusì sensitiva, è vi brusgiate inconsciente.


Tempu di post: 21-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati