A marea di u prezzu bassu di l'investimentu di l'hotel in l'epidemie ùn hè micca ghjunta

Parechje di e grandi cumpagnie alberghiere di u mondu ùn anu micca rispostu bè à a crisa epidemica.Ma volenu ancu prumove l'idea chì hè più preziosa in a reta glubale chì cum'è un operatore indipendente.I picculi operatori anu da accettà stu cuncettu per piglià l'oppurtunità di u piccu turisticu in l'estiu.

Parechji investituri credi chì a crisa ecunomica ùn hè micca una bona opportunità, ma in u 2008, assai cumpagnie compru in stu periodu.

Sarà listessa durante l'epidemie, ma ùn ci hè attualmente una onda di prezzi bassi chì l'investitori di l'alberghi aspettanu ansiosamente.I fondi d'investimentu destinati à l'alberghi annunzianu affari quasi ogni settimana, è i principali cumpagnie d'investimentu cum'è Blackstone è Starwood Capital anu ancu cummerciu in l'industria hotelera.

 

The Low Price Tide of Hotel Investment in the Epidemic has Not Arrived

I CEO di alcune grandi cumpagnie di l'alberghi anu dettu chì anu sempre bisognu di aspittà l'opportunità.

Sebastien Bazin, CEO di Accor, cum'è a maiò parte di i dirigenti di l'hotel è l'analisti di l'industria, hà dettu chì durante l'epidemie, i guverni di diversi paesi anu pigliatu diverse forme di misure di succorsu è anu aumentatu a flessibilità di i prestiti, chì hà fattu a maiò parte di l'alberghi sopravvive da l'epidemie.

Hè previstu chì u mercatu globale di i viaghji serà significativamente migliuratu durante a stagione di punta di questu veranu, quandu i guverni cessanu gradualmente e misure di succorsu.In i prossimi mesi, i tassi di occupazione di l'alberghi puderanu superà i livelli di 2019.In u mercatu cinese, u tassu di occupazione di i viaghji di cummerciale di cumpagnie cum'è Marriott hè statu più altu ch'è in 2019 in certi mesi di questu annu.

Ma micca ogni hotel hè cusì.U nivellu di ricuperazione di u mercatu di l'alberghi in e cità maiò di u mondu cuntinueghja à stà in daretu à e destinazioni di divertimentu.Bazin stima chì queste opportunità di crescita potenziale pò piglià da sei à nove mesi per emerge.

L'industria di l'alberghi aspetta chì a maiò parte di a crescita tenderà à e grandi cumpagnie globale cum'è Accor, Hyatt o IHG.

Parechje crescita di l'affari di l'hotel vene da a cunversione, vale à dì, i pruprietarii di l'alberghi esistenti cambianu l'affiliazione di a marca o firmanu un accordu di marca per a prima volta.Duranti l'epidemie, i CEO di tutte e grandi cumpagnie alberghiere anu cunsideratu a cunversione cum'è a principale fonte di crescita di l'affari, è u finanziamentu di a custruzzione di novi hotel era ovviamente più strettu di u normale.

Cunsiderendu quante cumpagnie d'alberghi prughjettanu di fucalizza nantu à a cunversione, unu puderia pensà chì u successu di cunversione hè limitatu.Qualchidunu pò pensà chì a cunversione diventerà inevitabbilmente un ghjocu di somma zero, ma Hyatt crede chì ci sò sempre parechje piste in u futuru.

In ogni casu, cum'è l'operatori in difficultà volenu prufittà di alcuni di i benefizii di e marche più grande, cum'è e plataforme di distribuzione glubale, a cuscenza di i clienti è i prugrammi di fidelizazione, sti cumpagnie è assai altri aspettanu chì i so tassi di cunversione aumenteranu questu annu.

 

 

Pigliatu da Pinchain


Tempu di post: 15-ghjugnu-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati