A diffarenza trà l'industria di l'hotel è l'industria di l'ospitalità

Una zona cumuna di cunfusione riguarda a diffarenza trà l'industria di l'alberghi è l'industria di l'ospitalità, cù parechje persone credendu erroneamente chì i dui termini riferite à a listessa cosa.Tuttavia, mentre ci hè un cross-over, a diferenza hè chì l'industria di l'ospitalità hè più larga in u scopu è include parechji settori diffirenti.

L'industria di l'alberghi hè solu cuncernata cù a prestazione di l'alloghju per l'ospiti è i servizii cunnessi.À u cuntrastu, l'industria di l'ospitalità hè cuncernata cù u divertimentu in un sensu più generale.

Hotel Industry

Alberghi

U tipu di alloghju più cumuni in l'industria di l'alberghi, un hotel hè definitu cum'è un stabilimentu chì offre alloghju per notte, pranzi è altri servizii.Sò principalmente destinati à i viaghjatori o i turisti, ancu s'è i lucali ponu ancu aduprà.L'alberghi furniscenu stanze private, è quasi sempre anu bagnu en-suite.

Motels

I motels sò una forma di alloghju per a notte adattata per i motoristi.Per questu mutivu, sò tipicamente situati convenientemente à a strada è offre un ampiu parcheghju gratuitu.Un motel hà generalmente un numeru di stanze d'ospiti è pò avè qualchì facilità supplementu, ma di solitu avè menu amenità chì l'alberghi.

Osteria

Una osteria hè un stabilimentu chì furnisce un alloghju temporale, di solitu inseme cù cibo è bevande.L'osteria sò più chjuche di l'alberghi, è sò più vicinu in grandezza à i bed and breakfast, ancu s'è l'osteria sò spessu ligeramente più grande.L'ospiti sò attribuiti stanze private è l'opzioni alimentarii generalmente includenu u colazione è a cena.

Hospitality Industry

L'industria di l'ospitalità hè una larga categuria di campi in l'industria di i servizii chì include l'alloghju, u serviziu di cibo è bevande, pianificazione di eventi, parchi tematichi è trasporti.Include alberghi, ristoranti è bars.U rolu di l'Industria Alberghiera nasce da una longa storia è u sviluppu in u campu di l'ospitalità.

 

Disclaimer:Questa nutizia hè solu per u scopu di l'infurmazioni è cunsigliemu à i lettori di verificà per sè stessu prima di piglià qualsiasi azzione.Fornendu l'infurmazioni in questa nutizia, ùn furniscemu alcuna garanzia in alcuna manera.Ùn assumemu alcuna responsabilità à i lettori, qualcunu riferitu in a nutizia o qualcunu in ogni modu.Sì avete qualchì prublema cù l'infurmazioni furnite in questa nutizia per piacè cuntattateci è avemu da pruvà à affruntà a vostra preoccupazione.


Tempu di post: 12-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati