A Differenza trà Asciugacapelli Ioni Negativi è Asciugacapelli Tradizionale

Anion Hair Dryer

Per parechji di noi,asciugacapellihè un apparatu indispensabile in a nostra vita!Ci permette di asciugà i nostri capelli rapidamente è lasciamu fora in u spiritu altu.I nostri cumuni sò i secadori di capelli di ioni negativi è i secadori di capelli tradiziunali, ma assai persone ùn sanu micca cumu sceglie, in particulare quelli chì ùn capiscenu micca i secadori di capelli di ioni negativi.Lasciami parlà di a diffarenza trà l'asciugacapelli anioni è l'asciugacapelli tradiziunale.

Capemu prima ciò chì hè l'anione.

Chì sò ioni negativi?

"Ioni negativi" decomponenu e molécule d'acqua in l'aria attraversu l'elettrodi d'alta tensione, è combina l'ossigenu è l'umidità in l'aria in particeddi estremamente fini, chì sò solu una millesima parte di u diametru di particelle di vapore, cusì ùn ponu esse vistu da i nudi. ochju.L'esposizione quotidiana di i capelli à l'aria hè propensu à generà assai elettricità statica.I ioni negativi ricchi di ossigenu è umidità ponu eliminà l'electricità statica in i capelli è migliurà assai a dulcezza di i capelli.

A Differenza tràIone negativuAsciugacapelli è Asciugacapelli tradiziunale

1. Cù l'asciugacapelli tradiziunali, i capelli bagnati sò facilmente danati da l'aria calda di l'asciugacapelli, è i nutrienti seranu ancu evaporati da a temperatura alta.U risultatu di l'usu longu hè chì i capelli diventanu frizzy, difficiuli di ricuperà, è ancu diventanu secchi è aspra..Siconda, l'asciugacapelli hè ancu u "re di a radiazione", soprattuttu quandu hè spenta è accesa, è più grande u putere, più grande a radiazione.Sì e donne incinte spessu usanu l'asciugacapelli, ponu dà nascita à i zitelli difettu.

2. L'asciugacapelli di ioni negativi hè cumplettamente sfarente.Hè dotatu di un generatore di ioni negativi in ​​l'asciugacapelli, chì pò generà ioni negativi durante u travagliu, neutralizà a carica positiva in i capelli, eliminà l'elettricità statica, rende i capelli morbidi, è moisturize è prutegge i capelli.Ùn solu rende i capelli brillanti è elastici, ma ancu ùn hà micca radiazione elettromagnetica chì hè dannosa per l'omu.

AOLGA Negative Ion Hair Dryer RM-DF11

AOLGA Asciugacapelli à ioni negativi RM-DF11

Cumu sceglite l'asciugacapelli chì vi cunvene?

U prezzu di l'asciugacapelli di ioni negativi hè generalmente più caru di l'asciugacapelli ordinariu.Ma ùn hè micca chì u più caru u megliu, avemu da sceglie l'asciugacapelli chì ci cunvene secondu a nostra situazione.Pudete riferite à i trè suggerimenti seguenti:

1. Compra persunalizata.Pudete sceglie da u valore è a funzione chì ti piace, ma quandu sceglite un secadoru di capelli, avete da evitari i prudutti inferjuri è pruvate à sceglie un secadoru garantitu.

2. Cumprate sicondu i vostri bisogni di qualità di i capelli, è utilizate l'asciugacapelli dritta per impediscenu i vostri capelli.Se cumprate casualmente, dannu ancu i vostri capelli:

• Se i vostri capelli sò neutrali è perseguite solu un secadoru di capelli chì pò seccu i vostri capelli è u stilu, è ùn ci hè micca altru requisitu, allura un secadoru ordinariu hè abbastanza per voi.

• Sè vo avete i capelli grassu è u to scalp hè propensu à l'oliu, i vostri capelli avarà una carica pusitiva è dopu avete bisognu di ioni negativi per equilibrà i vostri capelli.

• I capelli disidratati sò caricati negativamente, è più caricati negativamente i capelli sò, seranu secchi.Dunque, ùn hè micca abbastanza per aduprà solu un secadoru di capelli di ioni negativi.I capelli ponu esse secchi mentre soffia.À questu tempu, ciò chì avemu bisognu hè micca solu un secadoru di capelli di ioni negativi.Ciò chì avemu bisognu hè un secadoru di capelli di ioni pusitivi chì saria megliu se pudemu sceglie un secadoru di capelli cù l'ajustamentu di ioni pusitivi è negativi.

3. Prima di decide di cumprà un secadoru di capelli, pudete guardà i recensioni di l'altri è pensate duie volte prima di cumprà

 


Tempu di post: 10-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati