Sei Cunsiglii per a Rimozione di Calcare in Un Bollitore Elettricu

An bollitore elettricuhè una necessità per ogni famiglia, ma dopu à un longu periodu di usu, tende à accumulà scala, chì ùn solu ùn affetta a bellezza di u caldu, ma ancu influenza a qualità di l'acqua.Dunque, hè criticu per sguassà a scala.Ma Cumu caccià u calcariu da u vostru bollitore elettricu?Eccu alcuni cunsiglii per a vostra riferenza.

 

Electric Kettle limescale

 

1. Per usu di limonu

Tagliate u limonu in fette, mette in u caldu elettricu, è pour l'acqua per fà immersi, allora a scala in u caldu cascarà naturalmente dopu chì l'acqua hè furiosa.In questu modu, u calcariu serà eliminatu, è ci sarà a fragranza di limonu in u caldu.

 

2. Utilizendu l'acitu maturu

Pour un pocu di l'acitu vechju chì pò copre a scala in u bollitore, poi bollite prima di lasciallu per un'altra meza ora.Dopu chì l'acitu hà sbulicatu a scala, pò esse facilmente sguassatu cù una toalla.

 

3. Usendu acqua fridda

Per u principiu di l'espansione termale è a cuntrazione per permette à a scala di sbucciate naturali.I passi specifichi: prima preparanu un bacinu d'acqua fredda, è cunnette u bollitore viotu à l'alimentu di l'energia per seccu, è tagliate u putere quandu si sente un sonu viulente in u bollitore.Dopu quì, pour l'acqua fridda in a pignatta, è poi repite stu prucessu circa 3-5 volte, perchè a scala cascarà da ellu stessu.

 

4. Usendu baking soda

Mettite u bicarbonato di soda in u caldu elettricu senza riscaldallu, è mette un pocu d'acqua in questu, immergellu per una notte, è a scala nantu à a caldera elettrica pò esse eliminata.

 

5. Utilizà a pelle di patata

Mettite a pelle di patata in u caldu elettricu, è aghjunghje l'acqua chì pò copre a scala è a pelle di patata, è poi accende u putere è lasciate fogghiu.Dopu à fà quessa, stir with chopsticks for 5 minutes, and let it stand for about 20 minutes, so that the scale will soften, è, finarmenti, sguassate a scala cù un pappu pulitu, è poi lavà cù acqua pulita.

 

6. Utilizendu cunchiglia d'ova

Mettite ova o cunchiglia in u caldu elettricu, poi pour l'acqua, è lasciate fogghiu.Pudete fà questu parechje volte, cusì chì a scala nantu à u bollitore elettricu cascarà è l'acqua chì beie ùn hà ancu micca un odore peculiar.


Tempu di post: Apr-19-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati