Metriche di rendiment chjave per l'alberghi è cumu si calculanu

Prosperà in l'ambiente imprevisible imprevisible ùn hè micca una impresa.A natura dinamica di e cose rende imperativu per l'imprendituri di mantene un cuntrollu constantu di u so rendimentu è di misurà si contru à indicatori ben stabiliti di successu.Allora, sia si valuti sè stessu attraversu una formula RevPAR o si scontri cum'è un hotel ADR, pudete avè spessu dumandatu s'ellu sò abbastanza è quale sò quelli metrichi di rendiment chjave chì duvete pisà a vostra attività.Per sguassà e vostre preoccupazioni, avemu riunitu una lista di quelli parametri impurtanti chì duvete aduttà per quantificà u vostru successu accuratamente.Includite questi KPI di l'industria hotelera oghje è vede una crescita definita.

Key-performance-metrics-for-hotels-and-how-to-calculate-them-696x358

1. Total Rooms Disponibile

Per pianificà u vostru inventariu currettamente è per assicurà chì u numeru ghjusta di riservazioni hè pigliatu, hè impurtante avè una idea chjara nantu à u numeru di stanze dispunibuli totali.

 

Pudete calculà a capacità in u sistema di l'alberghi multiplichendu u numeru di stanze dispunibuli cù u numeru di ghjorni in un periodu particulare.Per esempiu, una prupietà d'alberghi di 100 stanze chì hà solu 90 camere chì operanu, avissi bisognu di piglià 90 cum'è a basa per applicà una formula RevPAR.

 

2. Tariffa media di ghjornu (ADR)

A tarifa media di ogni ghjornu pò esse aduprata per calculà a tarifa media à quale e stanze occupate sò riservate è hè immensamente utile per identificà u rendimentu à u tempu tracendu un paragone trà i periodi o stagioni attuali è precedenti.Mantene un ochju à i vostri cuncurrenti è juxtaposing u so rendimentu contru à sè stessu cum'è un hotel ADR pò ancu esse fattu cù l'aiutu di sta metrica.

 

Dividendu l'ingudu tutale di a stanza per e stanze totali occupate pò dà una figura per l'ADR di u vostru hotel, ancu s'è a formula ADR ùn conta micca e stanze invendute o vacanti.Questu significa chì ùn pò micca furnisce una stampa olistica di u rendiment di a vostra prupietà, ma cum'è una metrica di rendimentu in corso, funziona bè in isolamentu.

 

3. Revenu per stanza dispunibule (RevPAR)

RevPAR vi aiuterà à misurà i rivenuti generati in un periudu di tempu, solu per via di riservazioni di stanza in un hotel.Hè ancu benefica per predichendu a tarifa media à quale e stanze dispunibuli sò lasciate fora da u vostru hotel, chì furnisce cusì una comprensione preziosa di l'operazioni di u vostru hotel.

 

Ci hè dui metudi d'utilizà a formula RevPAR, vale à dì, dividite l'ingrossu tutale di a stanza per u totale di stanze dispunibuli o multiplicate u vostru ADR per u percentualità di occupazione.

 

4. Tasso d'Occupazione Media / Occupazione (OCC)

Una spiegazione simplice di l'occupazione media di l'hotel hè a figura ottenuta dividendu u nùmeru di stanze occupate in tutalità cù u nùmeru di stanze dispunibuli.Per mantene un cuntrollu coherente di u rendiment di u vostru hotel, pudete analizà a so rata di occupazione ogni ghjornu, settimanale, annuale o mensile.

 

Una pratica regulare di stu tipu di seguimentu vi permette di vede quantu bè a vostra attività hè eseguita in u cursu di una stagione o per un periudu di uni pochi di mesi è identificà cumu i vostri sforzi di marketing è publicità affettanu i livelli di occupazione di l'hotel.

 

5. Durata media di a permanenza (LOS)

A durata media di a permanenza di i vostri invitati misura a prufittuità di a vostra attività.Dividendu u vostru tutale di notti di stanza occupata per u numeru di riservazioni, sta metrica pò dà una stima realistica di i vostri guadagni.

 

Un LOS più longu hè cunsideratu megliu paragunatu à una durata più corta, chì significa una prufittuità ridutta per via di l'aumentu di i costi di u travagliu derivanti da i turnovers di stanza trà invitati.

 

6. Indice di penetrazione di u mercatu (MPI)

L'Indice di Penetrazione di u Mercatu cum'è una metrica paraguna u tassu di occupazione di u vostru hotel à quellu di i vostri cuncurrenti in u mercatu è furnisce una vista globale di a pusizione di a vostra prupietà in questu.

 

Dividendu u tassu di occupazione di u vostru hotel da quelli offerti da i vostri principali cuncurrenti è multiplicà per 100 vi daria l'MPI di u vostru hotel.Questa metrica vi dà una visione generale di a vostra situazione in u mercatu è vi permette di aghjustà i vostri sforzi di marketing per invià e prospettive à riservà cù a vostra prupietà, invece di i vostri rivali.

 

7. Profittu Operativu Grossu Per Stanza Disponibile (GOP PAR)

GOP PAR pò indicà accuratamente u successu di u vostru hotel.Misura u rendiment in tutti i flussi di entrate, micca solu e stanze.Identifica e parte di l'albergu chì portanu u più ingressu è mette in luce ancu i costi operativi incorsi per fà.

 

Dividendu u Profittu Operativu Grossu per stanze dispunibuli pò dà a vostra figura GOP PAR.

 

8. Costu per stanza occupata - (CPOR)

A metrica di u Cost Per Room Occupied permette di determinà l'efficienza di a vostra prupietà, per stanza venduta.Aiuta à ponderà a vostra prufittuità, tenendu in cunsiderà e spese fissi è variabili di a vostra prupietà.

 

A figura derivata da dividendu u prufittu grossu di u funziunamentu per u totale di stanze dispunibuli hè ciò chì CPOR hè.Pudete ottene u Profittu Operativu Grossu deducendu e vendite nete da u costu di e merchenzie vendute è sottraendu più da e spese operative chì includenu i costi amministrativi, di vendita o generali.

 

Da:Hotelogix (http://www.hotelogix.com)

Disclaimer:Questa nutizia hè solu per u scopu di l'infurmazioni è cunsigliemu à i lettori di verificà per sè stessu prima di piglià qualsiasi azzione.Fornendu l'infurmazioni in questa nutizia, ùn furniscemu alcuna garanzia in alcuna manera.Ùn assumemu alcuna responsabilità à i lettori, qualcunu riferitu in a nutizia o qualcunu in ogni modu.Sì avete qualchì prublema cù l'infurmazioni furnite in questa nutizia per piacè cuntattateci è avemu da pruvà à affruntà a vostra preoccupazione.


Tempu di Postu: Apr-23-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati