Migliurà u ROI di l'hotel - Pensendu fora di scatula da u disignu à l'operazioni

Cum'è industria, ci hè bisognu di rende l'alberghi più viable.A pandemia ci hà amparatu à ripensà in questa direzzione è à sviluppà l'assi di l'alberghi chì ponu guidà un ROI più altu.Pò esse fattu solu quandu guardemu à fà cambiamenti da Design à Operazioni.Ideale, duvemu fà cambiamenti à u statutu di l'industria, u costu di cunfurmità è u costu di interessu, in ogni modu, cum'è questi sò questioni di pulitica, ùn pudemu micca fà assai noi stessi.Intantu, u costu di a custruzzione, u costu di l'operazioni, vale à dì u più grande spese in relazione à l'utilità è a forza di u travagliu, sò aspetti chì ponu esse cuntrullati da l'investituri di l'alberghi, i marchi è e squadre operative in modu efficace.

Eccu alcuni cunsiglii è suggerimenti per l'alberghi in questu sensu:

Ottimisazione di u costu energeticu

Custruisce l'infrastruttura energetica per risponde à i blocchi di spazii senza influenzallu l'esperienza, vale à dì chì deve esse capace di operare menu piani è chjude altre aree ogni volta chì ùn hè micca necessariu di calà u costu di raffreddamentu quandu e zone ùn sò micca in usu, etc.

Aduprate l'energia di u ventu è u sole induve pussibule, l'usu direzionale di a luce di u ghjornu, u materiale riflettente nantu à a facciata di l'edificiu per riduce u riscaldamentu.

Aduprate pompe di calore, LED, tecnulugia più nova per riduce u cunsumu d'energia, riciclà l'acqua è eseguite operazioni à u più bassu costu.

Crea Rainwater Harvesting induve pudete sfruttà l'acqua.

Fighjate à l'opzioni di fà insemi DG, STP cumunu per chjude da hotel in zona induve pussibule è sparte i costi.

Operazioni

Creazione di efficienze di flussi di travagliu / spazii più chjuchi ma efficaci / assuciati di treni trasversali cù un unicu set di uniformi (senza cambiamentu in l'hotel) in modu chì u persunale pò esse utilizatu in ogni zona.

Incuragisce u prucessu di gestione di u cambiamentu per l'associati per pudè travaglià in una struttura horizontale invece di una struttura gerarchica verticale.

Infine, ma micca menu menu, l'alberghi duveranu passà à i prezzi dinamichi per tutti i cunti di grande volume è dà un scontu cum'è un percentinu di sconto nantu à a tarifa Bar cum'è e compagnie aeree invece di un prezzu fissu per ottimisà i rivenuti.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2020
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati