Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown apre

U Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown hà apertu è accoltu ospiti u 27 d'aprile di u 2021. U Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown, di proprietà di Southeastern, sviluppu è gestitu da LBA Hospitality, hè l'unicu hotel in Downtown Duluth, GA. Atlanta, sta pruprietà di 100 camere offre una sensazione di piccula cità cù amenità di grande cità.

Rendering of the Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown

U Courtyard hè un locu per caminari à i ristoranti è i buttreghi di Duluth è hè un locu perfettu per l'ospiti sia chì visitanu per affari o solu per divertimentu.

Courtyard by Marriott cuntinueghja à innuvà l'esperienza di l'ospiti per risponde à e diverse esigenze di i viaghjatori. U più novu layout di stanza d'ospiti offre zoni hibridi per travaglià è rilassante.U Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown presenta l'ultimu disignu di lobby apertu è invitante di Marriott, è in u so epicentru, un Bistro di novu designu chì offre pranzi fast-casual, Starbucks ®, è cocktails, birra è vinu per l'ospiti per liberà.

L'ospiti di u Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown ponu apprezzà a cultura è u travagliu lucali, stà è ghjucà à poca distanza da i caffè, ristoranti è butteghe.I 2.134 piedi quadrati di l'hotel di spaziu di riunione flessibile, cù finestre da u tettu à u tettu è una vista stupenda di u Duluth Town Green, offre u locu perfettu per riunioni è avvenimenti socialmente distanziati sottu u sole di Georgia.

Cù u sustegnu di a Cità di Duluth, è ancu u travagliu di innumerevoli individui è partenarii di longa data in Ponder & Ponder Architects, u Courtyard by Marriott Atlanta Duluth Downtown porta un parcheghju assai necessariu per accoglie ospiti è visitatori, è un edifiziu affascinante. chì cumplementa perfettamente l'unicità di Downton Duluth.

 

Disclaimer:Questa nutizia hè solu per u scopu di l'infurmazioni è cunsigliemu à i lettori di verificà per sè stessu prima di piglià qualsiasi azzione.Fornendu l'infurmazioni in questa nutizia, ùn furniscemu alcuna garanzia in alcuna manera.Ùn assumemu alcuna responsabilità à i lettori, qualcunu riferitu in a nutizia o qualcunu in ogni modu.Sì avete qualchì prublema cù l'infurmazioni furnite in questa nutizia per piacè cuntattateci è avemu da pruvà à affruntà a vostra preoccupazione.


Tempu di post: May-06-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati