Atlantis, u Palm lancia novi risorse per i partenarii cummerciale

Atlantis, the Palm launches new resources for trade partners

Atlantis, Dubai sustene i partenarii cummerciale più chè mai, cù a prima pagina di risorse in linea dedicata à i resorts di destinazione.

Creata esclusivamente per i partenarii cummerciale di viaghju, a piattaforma furnisce una vasta offerta di toolkits, brochures è informazioni utili, tutte dispunibuli per scaricà in un microsite faciule d'utilizazione chì si trova in u situ web principale di Atlantis.

A pagina di risorse in linea di Atlantis, Dubai rende avà più faciule ch'è mai per u cummerciu di viaghju per stà infurmatu nantu à l'ultime nutizie è sviluppi di u resort, oltre à offre una vasta gamma di carte, fatti, opuscoli è schede di fatti in un clic. un buttone.

Questu serà un annu trasformativu per u principale resort di destinazione di Dubai.

Pur mantenendu u focusu nantu à i bisogni è e dumande di i clienti, Atlantis, Dubai hà da cuntinuà à evoluzione, assicurendu chì ogni sperienza d'ospiti hè unica, ùn importa s'ellu hè una visita ripetuta o una prima à Atlantis.

A pagina di risorsa in linea di Atlantis, Dubai mantene i partenarii cummirciali aghjurnati in questu viaghju, cumprese l'aghjurnamenti nantu à u lanciu di Atlantis, a so surella di Palm, Atlantis, u Royal, in quartu quartu.

Inoltre, u microsite furnisce tuttu, da brochure stampate è schede informative à carte interattive di Atlantis Aquaventure, cum'è cuntinueghja a so evoluzione per diventà unu di i più grandi parchi acquatici in u mondu è u primu parcu tematicu acquaticu di Dubai à a fine di l'annu. .

A pagina di risorse in linea di Atlantis, Dubai hè ancu aghjurnata regularmente cù e misure di salute è di sicurezza in corso di u resort, è ancu u vastu prugramma in piazza chì mantene a sicurità di l'ospiti in prima linea.


Tempu di post: 28-May-2021
  • Previous:
  • Next:
  • Ottene Prezzi detallati